JP Aš s.r.o.

JP Aš s.r.o. > Naše firma

Máme vysoké standardy a pracujeme vždy na 100%

Působíme na českém trhu již řadu let a dlouhodobě se věnujeme především kompletnímu přeshraničnímu řešení obchodních či jazykových záležitostí, stejnou pozornost věnujeme komplexní nabídce správy nemovitostí.

Pro zjednodušení procesů a zajištění maximálního komfortu našich klientů stále rozšiřujeme nabídku našich služeb a všude, kde je to možné, fungujeme i na bázi elektronického doručování a odevzdávání, abychom Vám ušetřili čas.

Spolupracujeme s nejlepšími v oboru, a to jak na německé, tak na české straně. Ať už se jedná o daňové poradce, tlumočníky nebo třeba účetní – naši spolupracovníci jsou vždy prověření a umí zajistit potřebné informace i zodpovědět veškeré Vaše dotazy.

Stále rozšiřujeme síť subdodavatelů i v oblasti stavebních prací, ty si vždy předem pečlivě prověřujeme. Komplexní služby v oblasti správy nemovitostí jsou naší prioritou a jsme připraveni řešit za vás jakýkoliv problém, havárii nebo přírodní kalamitu, které mohou nastat.

Vždy se snažíme najít to nejlepší řešení.

Vždy je spousty možností, jak dosáhnout daného cíle, proto naše klienty potřebujeme znát – abychom věděli, která možnost bude právě pro ně tou nejlepší.

Naše firma si na individuálním přístupu velmi zakládá, považujeme ho za stěžejní při hledání optimálních řešení.

Pro naše klienty zajišťujeme i poradenství „on-line“ – pro ty, co nemají čas, nebo jsou z větší dálky a nemohou se u nás stavit osobně. Můžete s námi komunikovat prostřednictvím Facebooku, e-mailu, nebo zasílat podklady a listiny k podpisu prostřednictvím České pošty a v případě přeshraniční spolupráce i Deutsche Post.

image